21 Kasım 2015 Cumartesi

ISPANAKLI MÜCVER

Ispanağın tam mevsimi....Ben ıspanağın yemeğini çok fazla sevmediğim için farklı alternetiflerini bulup uygulamaya çalışıyorum....Yazında ıspanak kullanmak için...mevsiminde alıp ,ayıklayıp, yıkadığım..ıspanakları iyice kurutup buzdolabı poşetlerine koyuyorum...Böreklerde,omletlerde rahatlıkla kullanıyorum....Bu gün size tarifini vereceğim ıspanak mücveri hem lezzetli...hemde besleyici çocuklarınızın seveceğini umuyorum....



 1 torba donmuş ıspanak
2 yumurta akı
1 tam yumurta
1 küçük baş doğranmış soğan
1/2 su bardağı rende kaşar peyniri
1/2 su bardağı ekmek kırıntısı ( Normal mücver tarifindeki unun yerine koyuyoruz)
Pul biber,kara biber,tuz
1 çay kaşığı sarımsak tozu


Bir kapta tüm malzemeleri iyice karıştırıp büyük köfte hazırlayıp az yağda  ağır ateşte altını üstünü kızartın...