22 Mart 2015 Pazar

FARKLI TAVUK TARİFLERİ

Bu gün sizinle çok kolay, pratik  bir tavuk yemeği paylaşacağım.

Büyükçe bir soğanı rendeleyerek işe başlıyoruz, buna tuz ve 
toz şekeri ilave ediyoruz,(bir kilo tavuğa ben 1 tatlı kaşığı tuz 
ve şeker ilave ettim, ) soğanın suyu çıkması için biraz ovun.


çalışan ev hanımları için ideal,
her şey göz kararı ölçü ve kural yok.
yine de malzemeleri yazıyorum.

kuşbaşı doğranmış tavuk ( parça tavuk alarak sizde doğrayabilirsiniz. tavuğun hangi parçasını seviyorsanız tercihinizi de ona göre yapabilirsiniz, Ben but daha lezzetli olduğu için tavuğun putunu tercih ediyorum.)

Soğan,kırmızı biber,kekik,zeytinyağı,körü,tuz,toz şeker,
Diğer malzemelerine soğan harcına ekleyin,kuşbaşı tavuklarınızı bu harcın içinde iyice karıştırın.buz dolabında bir süre bekledikten sonra tavuklarımızı harcından çıkarıp tavamıza az yağ ekleyerek karıştırarak çevirelim kısa sürede pişeceklerdir.
indirmeden içine piyazlık doğranmış bir baş soğan ile birlikte yeşil sivri biber doğrayalım.
soğanlar ve biberler çok ölmeyecekler...
pilav veya patates kızartması ile servis edebilirsiniz.
ben bu akşam japon eriştesi ile deniyorum.....
Bu tavuğu bir gün önceden merine edip dolapta bekletip ertesi gün pişirebilirsiniz,çok daha lezzetli oluyor...